close
返830~係香港站見到希羅!佢發雞盲睇我唔到!!哈~~白痴的~~今日其實早左架~不過都係要Sonia等~~仲見到Jacky~冇咩太陽~行返去都唔會致命!!350第一行~~哈~食冰皮月~~

hea下,MSN睇下野做下lab~又落堂~~上KeySkill~超無聊既一堂~~唔係好講書又落堂~三丁友落左兔仔~~長通粉…飽死左…係咪杏花既雞扒都係"鞋"架??超難食既雞扒!!

確實餐飯得三丁友~吹水係幾好呢~~我唸…或者我真係冇認真搵過工掛…可能睇野係簡單D囉~而且煩既野都唔同,你地睇既野同我睇既野都會唔同!可能工作上既問題…我的確幫唔到!但我總有出手既機會。

去到觀塘~撘42C,如果我識路我會去接阿炮放學!可惜我真係唔識~所以返屋企放低D野先再出葵芳~~睇到D好得意既貓B~~同阿炮行街~大家睇既野都差唔得幾遠~~Cataloge超靚閃令令Convers,有黑、白、銅閃到傻曬!!490~係一對貴既Convers!但唔係驚嚇價!!兩個一齊兩眼發亮~~~哈~~~然後ebac睇到件唔討厭既閃石馬衫~襯到既應該會買!

行左CrazyRoom睇遮~佢又係要等落雨+有錢+冇帶遮/帶縮骨遮 = 買跟住講起冬季~~大家都係想要孖襟軍褸(西裝褸),勁正!!入面襯既一定係,lace絲絨吊帶!!最好襯埋尖頭豆擰爭最高果隻!!!!靚曬!!cool~~勁揀~~都係fasion & Beauty啦!!快D轉季!!!送埋阿炮撘車我都返屋企買送!!

犯賤既係…開icq…見到賤人高…D人話專心做野!!又話唔會上網…結果呢??算啦,喱D野唔到我理!!我都冇權去理!!好心問多句,換來又係佢D討厭既說話!不過算啦…D人都話自己傻仔…唔通我仲要嬲咩?當然我真係冇咁唸過!!…係果個moment…覺得佢有D蠢…

Thx!!希羅喱個好姐妹~~甘苦與共~~希望你都快D好返曬啦!!今日睇左Gamewan既Xanga~果然兄弟!!廣末係真係得!!就算耐冇見,耐冇chat~都總會有共同之處!! " 姣鬆D!!"

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()