close

正到喊~~~~尋日好眼訓 ~~~今朝起身就去游水!!!今次游大圍!!!!woohoooo 痾! you can drink ! 大圍~~~~~ hahahah約一個唔識既人( 傾左好耐) 去游水既感覺好得意~~成日有人話 25歲後唔應該係游下水既活動就開心。但其實喱Dline set黎都on9 ,開心既都唔關去做D咩或者洗幾多錢。

冇諗過Dreck叫左個女仔fd出黎~~但又幾ok丫~~佢fd都爽快~~

 

游下水~~~

 

跟住曬Q黑左…我見有印 …即刻補救… 鬆左條肩帶Dreck見我頭都大埋,問我洗唔洗幫我查油XDD yeah~~~有人幫我查真係好。背脊真係唔知點樣查先岩。

游完沖身…Winky 話我瘦…一個瘦既人話我瘦…

 

然後Winky 掛住個P牌車我入去科大食野~~~呀 ~~~好搞笑Dreck  唔指佢路,睇住佢驚驚地咁渣 ~~~~

 

入到科大係度食野~~~ Uni Bar 野食同D招呼就好搞笑~~ 跟住我地就係外面曬太陽 (呀…我要一副太陽眼鏡)

 

跟住就兜返我返去旺角 …然後突然興起既去追日落~~~就係咁換件衫沖個涼執野就跑落去西九龍。

 

坐左好一段時間…一直望住個日落,同支羅燒下菲林。 成件事好舒服。

 

跟住就返屯門同老豆食飯~~~~ 行程豐富到我忘記左D野,咁都幾好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()