close

死亡會議日

是日嘉雲好乖~~嘻~~同我去左食早餐~~除左佢仲有邊個咁了解我,今日大戰,必需要一個良好既心理狀況先可以去應戰。

食飽就做隻飽鬼去上路。不明的食左早餐反而成程車…成個朝早都好wing好唔舒服咁… 返到去打埋個agenda,ready好曬D野 ,等佢地黎就開戰。

其實所謂開會,其實係一個困獸鬥…我拎住個folder 就步入去會議室。人地黎左三個人,我一個人點頂呢… 叫埋Puma果邊D同事入黎…就開始同佢死過…Orz 由冷靜地講…講講講講到佢地嘈曬交咁… orz其實係D女人講到唔知講緊咩 … 好不安好忙…會議室又好局…真係好暈… 由SC到PO …再搵埋Reebok 入黎混戰,一片混亂…情況更加恐佈… 我跟本就聽唔切佢地講緊D乜。列值既老細繼續唔信我,情願問隻肥塵,明明粒粉團都唔知發生緊咩事。其實我都唔想知發生咩事。

咁樣好混亂就開左半日會出去食飯,完全冇胃口… 求其食完就返去繼續…更加混亂…繼續…好努力地叫做KO埋個PC。再去做埋D手尾… 放工。結果司機走唔…等司機等到七點三。足足遲左成個鐘先返到屋企…身心疲累既情度達95% … 飯都唔想食…明明有最鐘意既蕃茄湯都冇胃口飲=[ 。本來想睇亞瑟王…結果… 唔掂…喱個精神狀態唔岩睇喱D戲…半條命咁,沖涼…hea多陣都係去訓。

臨訓前,阿峰唔知咩事搵我食飯…算啦…有人開口話請~咁就去啦~=p其實我個人好簡單XDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()