close

好似好耐冇放假係可以hea ....但hea極星期日屋企都係有人...lor... 

先要買個安心帶冰高豬去睇醫生...唉..老喇...生骨刺不幸中既大幸冇得醫,但起碼唔係cancer或者有腫瘤...唔洗食藥 ...咁就返屋企一來一回咁又四百幾 .... 買個安心真係好重要。  

 

坐多陣好眼訓咁走去游水,游水係清醒左定係更加混亂? "你要記住係我教識你游水,所以每次你游水都應該要記起我" 你知唔知自己有幾殘忍.... 果一種好愛你既心情你知唔知有幾折磨?要掉低好愛你既諗法 。每次都刺痛著。 

 

游完決返去想睇書...但佢地又打牌 ...我應該袋埋本書係袋出去睇埋佢.....

 

結果都係訓著左...跟住Ric話不如過黎搵我...

 

當一個男人走唔甩既時候好似再冇咩意思落去....又係那他媽的感覺..一手推開曬所有幸福。 

 

拖住Ric既時候....親吻既時候....個腦有好多畫面....總係散不去既感覺

 

Ric問起我以前既野 ....未係時候揭傷疤...我唔想俾對方一個殘缺不存既感覺。 情願偽裝成為正常人都唔想要佢多加憐愛。 好怕再一次閱覽再一次失眠 ...笑一笑帶過左。 唔識得去憶述。  

 

最痛苦既係有D動作感覺同現實串連埋一齊。勾起既回憶同思緒好混亂。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()