close
今日返工囉… 寫日記…寫極都寫唔完…鬼咩…一係就冇野寫一係就鬼咁多野寫,
最叻係因為唔知點解我學識左鎖起感情…喱個係一個迷…
訓得唔好…總係驚會唔知醒… 結果…咪就係發現部電話去左床尾囉…
喱個世界真係十萬個為什麼都解唔到…點解我會好似係度等電話咁架呢…

返工…同sonia電話,再同麥斯表弟SMS,寫日記…好忙既一日…
是日爆舖!!忙到仆街…收工有四千蚊生意!!yeah~~破紀錄!!!靜左咁多日,
一日返返曬黎咁~~勁!!!

到底係要學掛住定係忘記?我揀…唔知…

今日真係有 Sammi啊…好蝕既感覺…我都話架啦…一百蚊飛都要睇!!
冇人陪咪就係返左工囉…好想逃工去睇~算啦…阿兒話齋我地拎左佢既第一次!

生活到底要平淡定係…我唔知…我依家叫平淡嘛?一D都唔覺。
我活得開心我享受我既生活,最起碼我認真地享受!!!!

搵到一套必睇既戲…>一個人入場都要睇!!香港幾時上呢?搞咩會係大陸網睇到…
ht
tp://www.flickamovie.com/
生日快樂…你真的快樂嗎?至少…你實在的出現過…只不過依家大家各有所愛。
arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()