close
今日咪八點半囉…都冇唸過會知醒…喱個先係最奇既地方… 結果係知醒返學。
唔該織旗既早餐~開始有D迷上蛋沙律三文治…今朝都都話你有D野架啦…NA…MSN左一陣乖乖地做Lab打唔到中文…打唔到blog…但意想不到地…
Micosoft offices竟然有個program可以一次搞定曬名同size…woo~快到癲。
好在都仲記得點樣vi點用… XD唔係就PK…邊有人Linux用Graphic mode…

好討厭TC… 夠喇…阿娟同阿聰打情罵俏… 真係頂佢個制… 好煩厭…
XD阿兒你實話我唔抵得人好啦!!!之但係咁…上上下堂班主任過黎… then…
唔係有D過份咩??算啦…我地都慣!!Anyway…我討厭TC!!!!!!

同阿華又再去利斯德淋果度略奪把橙扇XD。再奪左Yahoo毛巾兩set!!
Yeah~~~XD搞咩咁多野搶咁既~~wakaka~~~

食飯… 淫賤同秘書係分開的…好啦…咁你地一人揀一個秘書啦…
淫賤既係喧傳部!!!我…我要個OA…Handsome Boy唔該~~XD 主席話事!!
跟住繼續都係好似咩都唔知咁…

上NA…撐住撐住…好眼訓…返屋企…昏迷…
arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()