close
是日拜山… 獨樂樂係早就預左…只不過咁樣…有D預料之外…算啦…
係咪一個人跟本唔重要… 因為再冇咩分別…亦唔太想去分別D咩…
行上山…hea…行落山… 259D入直屯門…N個不願地被逼帶住條唔靚既鑽鍊… 
我都係鐘意我隻金馬多D…算啦…張就下囉唯有…

無啦啦請食雪糕…咁又一百…算啦冇幾可請佢地食野…
然後同阿祖返又一城…係架巴士怒講賤野,好似當其他人唔在場咁""真係驚…
阿祖睇報紙睇到成個喊濕佬咁…真驚…仲要影相… 

又一城會合阿兒,去左買佢隻Michical Jackson手錶~最後係默綠色,
然後斯拉圍唱遊友一城…玩到我死左…去styer moon再搵我隻DITA戒都係冇…
搵到件唔靚既獨角獸冷衫…我唔match囉… 係我既問題囉…

買左隻Underground 戒子最後阿兒俾埋隻鐲我~>3<邊個夠你好~
買左杯野野飲…先發現佢地閃曬…咁…唯有孤兒仔二人流落街頭… 
果對情人…唔孤兒啦…一D都唔係囉!!!!!算啦~最舒服已經係咁。

再俾扇多鑊…算囉… Van返…上去…落去…OK啦…世界西面日… 
全世界西面…請拎出你地既指南針、羅"更"或任何可以辯別方向既工具。
然後面向西面靜坐,請讓身邊所有人都感受到你的不滿,而感到難受。

用所有酒為自己起左個圍牆…唔想你地見到我,我都唔想見到任何人… 
我淨係知好煩同好累…多謝果一句 " 個蛋糕呢? " …另我理智斷裂既就係喱句
特登張幾隻酒都飲…除左啤外…飲左三隻定兩隻酒…咁咪好囉~
好feel~~咩都唔撚理~係一個好累既狀態…終極我係會暴走…

返屋企再繼續好累…頂佢!!!係Yahoo搵到虛疑Y3…頂!!!!!!Feel bad…
阿天…係咪真係用喱D物質可以留得住一個人呢…你D心思呢? 
點解大家都玩緊一D咁既遊戲…你會附出,但對方唔想收,
你想收,對方又唔會附出。總有人會想收,但果個唔一定係你想附出的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()