close

++++++++++

今日又暴走喇…我唸應該唔關咩情緒事…
純係因為…真係覺得有D野…係唔應該既!!

老人家係應該要黎錫!!我屋企既兩老為咩要受氣呢!!
陳家二少姐點解要好似個公主咁呢??解釋??原因係…
遲出世?定係佢有我喱個惡毒家姐??下!!惡毒??邊個特登"查"厚粉底!!
唔之個Lor字點寫續個續個電話三唔識七打去搵佢!!
我喱個惡毒家姐係咪知佢生日!!仲要格硬洗錢買野俾佢!!

我兩老我真係覺得佢地慘個阿四!!廿四小時全天後服務!!
一句肚餓就即刻住野俾佢食!!一句口渴"針"茶遞水!!家陣係咪後生果時做唔夠??
定係應該等我幫佢做埋??零用錢要我俾埋?點解仲要俾錢佢,
然後等佢繼續鬧自己?為咩啊??為咩要逼我睇唔過眼去鬧佢啊??

係咪現代灰姑娘就係咁啊??一路都要做到妹仔咁!!
仲要俾喱D咁既人係度嘈!!頂心頂肺!!係咪真係要係咁??
但…灰姑娘唔等於公主,如果從來都冇遇到王子,從來都冇玻璃鞋,
灰姑娘點都唔會係公主佢只不過係一個妹仔!!

多謝各位曾經另我覺得我係公主既人起碼我曾經係過!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()