close

+++++++++++

To All BTMember,

最近氣氛好怪…大家越黎越散!!個個都話走咁!!
自問我真係跳得唔好~~但跳得好既又走曬咁~
個個心都唔再係度!!有D去左jumpover度!!
有時我會覺得…我真係唔想再落去!!但係…我唔想因為人而另我放棄,
放棄一樣我鐘意做既野!!我情願放棄係因為自己覺得唔得!!
而唔係因為關係,因為外來因素而放棄!!

桑個心唔係度…都一段日子!!由佢識左jumpover果邊開始,
我覺得佢係睇唔起我地BT因為我地都唔係話好叻!!當日一齊跳舞既火,
已經熄左~分化、好散,全team人都好散!!心病??
太多,我自己都有~我都唔覺得話係喱一team人入面可以好開心!!
但係我會盡力去開心!盡力去另多有野更加開心!!

裕美要工作好忙,唔係成日黎到~靜宜要上化妝班,要早走,
但咁樣早走可以有幾耐呢??我係佢…我驚我一早就放棄左~二只可以揀一!
要揀二…付出既真係會多好多!!桑…我唔再見佢睇我地上堂既野,
睇緊練緊既都係jumpover同infinity既舞!其實喱一樣已經好清楚咁睇出佢個心唔係喱度!
因為我地唔夠班!!因為我地唔似jumpover佢地咁…
好似好緊張!!係咩?算啦~大家都自我中心!!大家都…我地真係會解散…
我討厭依家喱種感覺…係咪有人既地方就要有問題?
係咪有人既地方就會好易有心病??咁心藥又去邊度搵??要醫…
並唔係我一個人可以做得到的!而且我…都不過係small potato我做到D咩??

我淨係想簡單、開心地一班人一齊跳舞!!

Unicorn

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()