close
今日放假…白痴既肥雯…見個芒冇開就去switch 個power…頂~無啦啦熄左我部機。
最無奈係我醒左…頂!!!!!好不憤…算…都係要出去飲茶架啦…唔知咩事好累…

出去飲茶…返屋企,放低D戰利品,帶左冰妹落葵芳行街。想買個新竇。
結果行左成個葵芳…買左四隻獨角獸~一包狗糧,兩包Greenis同一箱西莎。
仲有肥雯要既洗面膏同埋電話繩…好重…好在van都好方便。一個人係可以拎曬返去,連冰高喎!

返到去訓…起身食飯…夜晚無啦啦有個九唔答八add左我…話鐘意HOCC…
然後係度講左輪…mm…扮曬熟…唔知想點…知後又話要食早餐… 
又話請我食飯…丫…我唔要… 救命… XD好驚係果個Hockey…結果拉左阿華入去

俾喱條友搞到冇教好訓的說…人都癲…痴線架!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()