close
今日返學… 930…結果知醒都係遲…上堂上到呆濟…聽日SDM…點死真係迷…
丹尼同膠人去左打機… 阿華話講政剛…講講下變左搞個logo…然後…我都係訓…
再講左陣電話…有條坐樓梯癮…落左元綠食飯…聽日要補課係究極無奈。

唸左輪太多時間都係返學啦…返到去係度為把UnderGround遮而苦腦…
黑色透明膠…好… 我敗左俾佢…Orz…好靚!!靚到錯!!!!!真係錯曬~~~
多謝丹尼爸爸~XD然後就落MK搵麥斯表弟…佢要釘耳窿,咁上潮特黑店囉。

好耐冇搵黑仔~XD順便睇下野~~咦~果然物以係類聚…XD麥斯個fd都幾順眼。
順眼…未到靚仔!!但Better個似人好多囉!!!!就係咁囉…睇中左條鍊…
唔肯八折囉…成日上去都冇八折…XD" 唔話我知有幾多條,我自己落去問老細"
… 然後搵返阿桑~行瓊華…又係度傻~把遮既第一次俾左阿爽@瓊華。

之後我地入去沙田…嗯…影相囉…嗯…完…唔知可以講咩…算啦… 
氣氛詭異…雖然萬聖節唧…都唔係咁既… 結果係… 完左去食真菌泡飯。
XD" 唔夠真菌個袋入面仲有!!!! " 爆笑完個吉野誇解散。

始終唔鐘意熱鬧過後既一個人…雖然…都好似冇熱鬧過… 
沖涼…整相backup… 一個月都真係幾G想都有""…起碼兩激囉!!好激!!!!
打日記啦…停左一輪…努力地打… 萬聖節快樂。

胸骨裂左…唉…咁…Japaness Chick緊要D…放心去!!!!我幫你搵片又點話!!
加油啦下!!!!!!!女上男下斷左唔好俾我知!!!!

是日發現... 
arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()