close

喱幾日見導演都好忙,佢都冇上facebook都冇見佢係wechat叫我,咁我都唔無拿拿搵佢lu。叫佢陪我食burger先。

Firm 左機票,我決定唔要係香港過。

 

返工,尋日同tife傾過偈…好似好D…好似…跟住… 今日keep住都有D野做。

 

好怕去同人相處…總係覺得唔融入… 唔知點樣去融入…自閉既日子好似易D。

 

傑話我…fd黎架,點解唔可以咩都講…點解我會覺得唔係咩都講得。灰暗面太過灰暗… 唔開心既位太多都唔想講…

唔想張喱D感覺俾其他人感覺到。

 

 

不停俾人問我點解要一個人去旅行,不停同我講好危險。一個人去旅行其實好好,一班人都好, 但係時候一個人靜一靜。

 

 

依家最擔心既係冰高…幾時都係冰高。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()