close

話說今日同炮同sonia食飯…好耐冇三個人一齊見過面。 我唔識講… 發生緊咩事,但最近所有野都怪怪地。

 

係咪人大左,圈子就會改變,所有事都會轉變先係正常??點解會有一種默生感 。

 

好怕講錯野,係度思考有D咩講得有D咩唔講得。思考有D咩可以拎出黎講有D咩唔可以拎出黎而應該收起,唔知點解…我就係覺得三個人坐係度食飯我都唔知點樣融入咁 。 只不過係好隨手咁食吉野家邊爐,點解會咁唔知點算…同爽,我應該本來係好熟好close先係…點解依家會唔知點算好…

 

Review 一下… 身邊個個朋友都係咁… 好快就冇好快就走。係我太多管閒事,係我太深入了解。好討厭睇返好開心既相好似同個情人分左手咁。

 

當所有感情都冇力去維繫,無力去繼續堅持,都唔知點樣堅持。做個泛泛之交,傾下無謂野唔好太深入都唔好太了解。張要講既張要諗既收起就算。

 

唔想思考…當所有感情都一事無成,當所有野都變得唔可靠…我只係想一走了之 。

 

危險咩??冇野比我好鐘意你危險。冇野比,我唔想離開你危險。

 

當靈魂已死,或者旅行係為左搵返失去既靈魂。

 

果個時間去旅行,你都好了解我點解要咁樣做,我唔想我既回憶入面有其他人,我唔想再一次回憶入面有遺憾。

係逃避係唔想去面對,但我唔想再一次受傷。已經係咩都冇所謂… 一個人既感覺好好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()