close

訓醒飲茶係例行公事…好依賴冰高… 淨係想有冰高痴住一齊。eric無拿拿打黎… 跟住就返屋企換件褸拎個袋就出左去

 

去到TST佢先話不如去離島,就係咁…就入左南丫島,因為我未去過。

 

冇咩好唔好,食野行下,唔洗用腦咁走下玩下都係一件好事。

 

跟住呢…周圍走,周圍食,羊肉Pizza好好味~~ 跟住食burger~ 跟住話hea陣飲支啤酒望下海就走

 

結果去左間Organic store度買,就係咁識左兩個鬼佬…

 

um…又係我既問題??好快好似好close咁,我都唔知啊,又幾好玩又幾好傾,佢地又買多支紅酒,繼續開。然後又走左去酒吧繼續飲… 無拿拿話俾個offer我去佢度返工。75... 係依家喱個唔上唔落既時間,其實好吸引…只係,唔知點解我開始對自己冇咩信心… 當你咩都失敗既時候,感覺唔到應該去做D咩或者自己值喱個價錢… 對自己既否定好重...  唔知可以點樣去有返D信心俾自己…當你覺得自己咩都唔係,唔知自己做緊乜…75喱個價錢好好… 就算要我調去上海都好好…我都唔想係香港 ...

 

傾傾下上埋佢地屋企lol ...

 

然後因為溝左酒返上船就有D醉 … 係咁訓 …

 

 

每一樣野,每一個遇上都係因為你said yes而唔係say no。因為你決定行,所以會有所改變。係咪改變到又係一件事,係咪真心想改變又係一件事。至少…至少依家仲一步步咁行緊改緊…係咪改到…又係一件事…係咪可以好好又係一件事… 至少今日天好藍,聽下海都好好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()