close

尋日飲左酒又夜返,訓到唔想起身…都唔想起身去思考… 見到導演有搵過我…見到MTR有搵過我…但其實阿偉叫醒左我。去影日落同買相機,好爽快就起身出去。

睇日落,睇相機,係大角咀,爬左出石膊度坐,同阿偉傾偈,每個人都有D野想做,每個人都有D目標,而我已經越黎越迷惘。去旅行到底為乜,去潛水又為乜。已經唔知做D咩為D咩… 導演話,唔知就去搵,有D 人知條路點行就跟住條路行,有D人唔知就一路搵可能一路碰璧。

 

返到屋企…發現阿縈unfd左我… 未試過失去一個朋友感覺好似失戀咁…或者未試過有一個朋友係咁親密過。唔開心鬧情緒既時候,佢會係我身邊,同我出去食野玩,佢要去旅行我地一齊去,一齊行,十日見八日。去花園街都要買手信俾我。當喱一D野突然間冇左…個感覺有D似失戀。所有感情都係咁,唔可以單向,你想繼續唔等於你可以繼續。 朋友都係 …佢決定左咁,我都冇咩可以做就係咁…望住一齊去旅行D相 有D說不出既失落。如是者… 唯有 …就當失戀吧。

 

愛情既付出好多,但已經學識左唔認真同唔投入,唔亂咁附出,只求快樂,但朋友,我竟然唔知應該點。 竟然有D怕左去了解同認識一個朋友。淡淡之交就算了。同我做朋友會受傷害既,咁唔需要認真,只要開心玩,食餐飯就算。唔交心應該最好。

 

講唔出既野…都唔知應該點。

 

但,係時候一個人去旅行,製造一個人既回憶,至少當身邊既人離你而去,回憶都唔會變質。

 

旅行應該係自己去,唔應該再有其他人係度… 唔想再俾其他人佔有我回憶既任何一丁點。 到失去果下會好痛。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()