close

宅左一日…明明宅左一日…點解尋日會失眠。 明明冇訓晏教。

失眠左一日…返工又唔係好呆…發夢返左mel 搵 blue一齊浮潛…我又夢見我的住對蛙鞋同鏡就行落水度潛 … 我好掛住個海。

 

跟住,返工既感覺好怪…我好怕冇野做唔知做乜咁係公司…我都唔知自己做緊乜…

 

決定要去清萊,依系發現原來同清邁係唔同… 但是但啦,我決定左要咁樣行。搵左D資料可以答Green Bus什麼的。跟住跟住搵到機票再諗。

 

決定要走,今次咁樣勞動,真係要個back pack,要去買背囊。然後呢,要塊CPL

 

有時好得意見導演有睇我D野,個感覺好得意XD 佢仲要係有睇reply。有時仲要係第一個覆。到底我對佢黎講係咩呢 。可能係一個幾索怪人。總會有D新發現咁。

 

冇諗過佢會出手借CPL俾我… 但我真係諗住買lu … 整花左人地塊CPL唔知點還 … 我不如買塊自己既唔洗用到就住就住好過啦。 

 

 

無拿拿聽日阿媽唔返黎食飯,佢上大陸,咁我聽日快手落去TST報埋調酒然後返屋企餵邊個。

 

 

 

Opps 放工係izzues 買左件80蚊既西裝褸~ 開心死~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()