close

去睇戲去睇戲~~一朝早換兩套衫~換到遲到XDDDD痴線,有冇咁小學雞啊返工,跟本就冇心機對住返工既野,淨係好緊張放工去睇戲。小學雞到核爆~~~~

臨放工,導演話佢早左收工,可以返屋企沖涼換衫!!!!!!!!!!!嗚呀!!!!!!!!!!!!!!!點解會咁架,做咩你要換衫啊 !!!!!!!!!痴線架,又話睇戲咋嘛,你做咩換衫啊 !!!!又話睇戲個過程冇緊要!!!!

 

到TST打俾佢,問佢The One係咪係美麗華果邊…佢恥笑我…。見到我又全身掃描我… 妖,你自己又何嘗唔係換返條長褲。嗚呀~~~~不得了… 好鐘意佢添…跟住要扮到好冇所謂…hahahaha我係一隻天真小學雞繼續扮大鄉里都係一件好事。 佢買野食買野飲… 嗚~點解一支野兩份飲咁sweeeet …定係其實已經點樣液體交換都有所謂 …

 

套戲其實係幾緊張 …緊張到佢講粗口,笑到收唔到聲。緊張到叫出聲XDDD 痴線,跟住捉實左我。" 喱個導演好勁! 雖然你唔會知佢點勁,但佢真係好撚勁 "

 

媽啊…我一鐘意一個人…就好嚴重,嚴重地仰慕喱個人…覺得佢好勁… 真係痴撚線… 又一個我覺得好勁既人… 喱樣野真係好大鑊。

 

跟住去左食burger 飲啤酒吹水。佢…其實有追我fb既post … 嗚呀~ 到底你想點架,繼續係喱個status ,我會好中毒,雖然已經中左毒,繼續咁樣去都幾好。

然後Eric打黎話佢係TST附近,同導演散左,我就落左去搵佢繼續飲野。 又提起D傷心事... 扭曲到今時今日,未正常得返…已經唔知點樣正常得返。搞到Eric要聽我訴苦。 其實好無謂…講一次痛一次,講一次傷心一次。諗起點樣由傷痛再去到成魔,再去到依家不知所謂。已經唔知點樣返轉頭…好似冇一條路可以返到轉頭,但只可以繼續去。

 

 

導演話… "你喱D野應該係十八歲果時諗,唔係依家囉"  ,當你搵到一個人睇法同見解一樣,其實感覺好好,但就係無力行去果一步。

 

MTR… 持續有搵我,果D我睇到透曬覺得好撚謂謂既對答,要叫到我出黎,太難了吧。我對喱D人完全冇興趣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()