close

hahahaha諗左一整日,仲未諗到著咩衫。死啦~聽日同佢睇戲啊 ~~嗚呀~~~~~點算啊 ~~~~~痴線既小學雞mode一on左就好嚴重,D花膠…D花同心心係咁飄出黎。唔可以沉船,唔想俾佢知我有D鐘意佢,跟住有D心如鹿撞。

 

明明知到果D全部都只係習慣既動作都好,仍然覺得好開心。

 

尋日m痛到就暈,咁都好,聽日一定唔會痛住睇戲。

 

冇諗過搵我係因為叫我唔好著到咁正,因為佢著開工衫好似行山咁。呀 ~我明明諗住…依家又要再諗過…著果對heels好唔好呢… 定係其實馬田就算...  嗚…賤格,我諗左一日明明諗好左架。

 

小學雞既心情好得很

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()