close

坐係度回想尋日既對話… ( 好迷惘)

話我細路,話我岩岩先發現新世界,暗示我唔知適唔適合,暗示大家既關系唔係一樣野。或者我唔係一個適合安定既人,但你又點知,我其實可以有幾乖巧咁去對一個人。你話你要一個你鐘意佢多過佢鐘意你既人,我笑而不語 ,只係…佢鐘意D難度,我,我想要一個好鐘意我既人。但睇黎,我只係適合玩玩吧了。認真好似同我距離太遠,遠得有D觸摸唔到。

 

纏綿遊戲過後… 到底我有幾想張喱D野變成一段關係? 佢所有野都幾好,無論body去到男人應有既態度黎講都好正。但可笑既係,當所有野都好好既時候 ,唔等於適合你都唔等於可以一齊,可能只係又一個過客,再耐心D睇下!再耐心D試下。

 

又係度諗… 唉…

 

係我唔適合去有…

 

 

但XDDDD 我知我有幾誘人,我都知我可以有幾吸引人XDDD yeah~ hey~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()