close

有D野一定要記低既… 但係咪要係度記呢… 是但啦…  尋日做squat. 8min已經要左我對腳… 今日唔係痛係腳軟… 但仲要去開會。著住對heels周圍跑。 過埋馬膠開會…好頻撲…差D仲走左入長洲同阿偉飲野…飲野喱樣野好隨心…結果落左太平道。太子算係太方便了吧。

一個黑黑實實既男人,平時都只係Tee同短褲,特然見佢執靚仔左,少少…簡淨乾淨,白恤衫,牛仔褲,眼前一亮( 已經唔記得望佢著咩鞋)

 

飲野傾偈,食花生,都唔敢叫白酒…一飲…我知我一有D醉意,我就會…有D狼死…睇住對面個洗曬D褲焗住著長裙既男人婆…係度May 姐有請,大力拍打人地個男朋友… 睇到拍曬手掌,但其實睇佢食花生好好笑。係度研究…到底我有幾多人望。我覺得我eye catching係絕對正常。我要既時候有人望係好正常…

 

研究點解我一個男人會有一個索女既外在yeah~~索女~開心死人咩~~~ 好鐘意咩都講得、由旅行到拍拖,到對面台既may 姐有請…笑到喱邊都聽到真係十個好笑。

 

散步返屋企…溫柔既,細心既,體溫同每一個觸感… 試圖去記住留戀住,突然拖住我" 拖左你係咪就會冇感覺" 。又再一次張感覺建築係虛構上面。纏撓住,單人床…一張可以另兩個人抱得更緊既床。只要稍有動作竟然被抱得更緊。

 

 

 

 

 

你滷味…我胃痛…痛到依家訓唔到食屎…依家係早上六點… 屌 …T_T

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()