close

話說 ....執行李同hea睇 mytv都睇到兩三點...每次執行李都係last一刻先執完.... 

唔知醒去機場sosad....遲左半粒鐘 ,但都夠時間去翠華食個早餐。 好耐冇同阿兒去旅行lu~~ 

 

係機場擾攘買野同行...終於上機。平機票係冇揀位,都冇所謂 ...我都係咁樣hea然後訓。 尋日唔夠訓係一個問題。 睇正義...睇左陣就訓著左。 望住個鐘計算緊要搞幾多野先到碼頭。好想快D入resort。 搞左輪同班好嘈既香港師奶同機 ,係入境既地方繼續好嘈....終於搞掂,我地兩個人唱左兩千 HKD就直入resort 冇再理其他野。 的士去碼頭。  

都幾熱幾好天(呀...我開始冇心機打) 。買D野食什麼的就等船,係checkin果度又有一堆好x嘈既香港人....好好彩唔洗同佢地同船....我同阿兒彈到勁遠。 

 

終於快船入去!!!!藍天白雲唔記得太陽油。

 

入到去有人帶我地入房同埋 參觀一下周圍。 哎也冇海龜,佢話龜係有病送過黎保護先有得睇下。 跟住返房望住條樓梯好想中落水... 

 

行李一到就碌出去借野 然後 就中落水!!!!可惜今日天氣唔好,但都搵到D野睇下。 只係未睇得好清楚。 

 

跟住走左去泳池影相....山泉水係一個新既體驗 ...睇唔到底仲驚過係海中心....

 

再hea下咁又一日...影下日落沖個涼去食飯resortD野好貴..... 

 

房 上唔到網.... 

 

呀...夜晚會落雨.....

 

超冇心機打落去lol 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()