close

做返個人啊... 食飯…同訓…仲有做運動...

撩緊個mix啊…食屎,對UK野有種奇怪既情意結。整丫!!!佢show 佢既紋身!!!!嗚呀!!!!!!!!!!!!!!!食咪架,衰到影埋個迷人屁屁俾我睇 … 賤格!!!

 

但我又覺得唔會到手…試下睇下會點…總要試下。

 

btw 佢話我個body好正XDDD 好爽~~~~

 

今日做多燕好累… 喱兩日有肌肉痛…見阿妹懶,我就更落力。好鬼落力!!!!我要好fit咁去沙巴係咁影bikini 相同曬太陽!!!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()