close

+++++++++++

喱三日都可以話發生左好多事,個人其實好亂!!!
我D朋友都係~身邊好似好多朋友都有好多唔開心既野!!
特然變到好negative!!好似好辛苦咁!!真係好想放假!!
每次同阿媽咁樣講,佢只會話,你咪放緊囉!!放假係咪唔應該有壓力呢??

星期三同sabin tea果時傾左好多野~以為真係可以放鬆下~
「付出一定會有回報!只不過唔知幾時會有,可能果D回報好少,
或者根本就唔係你想要既,什至唔係你想既果個人回報俾你!但一定會有!」
「唯獨係愛情,先可以不顧一切!不分對錯,憑自己所想去做!」
「每個人都有好多個角飾!你等緊人既同時,亦有人等緊你!」
「盡力去做,直到自己死心!!因為唔想自己後悔!!」
「有D野,其實有裏有數,自己知會完!!唔洗人地講,只不過係自己認唔認!!」

友情有時係好複雜!!比起愛情…複雜得太多!!或者友情都要係失敗好多次,
先會搵到一個真正既朋友!!但,唔知點解,嘉嘉講既好!!
一但比朋友出賣過,你就會好驚再去信朋友!!但男朋友唔同!!走左,會唔驚,
即刻搵下一個!!原因係咩呢??自己都唔係好知~可能係少左一份承諾!!
朋友有幾可會有承諾??做人就係咁~好多野~或者係真係太多野!!

我記得希羅問過,點解要急於去搵一個人拍拖!!情人俾到自己既同朋友俾到既,
係真係好大分別!!一個習慣有另一半既人,慣左係失落既時候有一個緊抱!
習慣左有人係任何時候都陪自己!自然,一個人耐左…總係敵不過寂寞!!
好想要一個人可以好好咁抱緊自己!!俾到安全咁自己!!特然會好想要有一雙溫暖既手!!
或者喱個就係點解好多時兩個失落既人會走埋一齊!!雖然好愚蠢!!
但係果一刻,就係有溫暖咁!!有D野真係好難去解釋!!

我問你愛我D咩,你真係了解我??你真係知我係一個咩人??你覺得我值咩??
我可能唔係你所想既果個人,唔係你以前識果個人!!你真係愛咩??
「我愛你既所有野,今日既你,係要由過去既你加加埋先得到依家既你!
我愛以前既你,更愛依家既你!你咁問,係因為你同我一樣,你覺得好迷網!
我會另你唔再覺得迷網!」要唸既太多,唔明點解唔直接D豁出去咪就係囉!!
愛情,或者真係應該不顧一切!!盡情去愛同享受!!「
只要你覺得開心咪得囉!唔洗理人地界睇架喎!!」多謝sabin喱句說話!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()