close

喱排好少搵導演… 今日又俾佢厄左T-T約我八點半,自己又唔記得左,跟住… 以為佢做野冇執到咁正

死野…恤衫西褲J到出血...  細細聲… 我真係頂唔住恤衫西褲既男人Full Suit真係噴血…

 

尋日M到 已經虛脫完,今日冇咩野,聽talk 有D都幾精彩,總算學到D野。

 

Lunch Break 同佢傾左陣傾,又講性誕… 有咩好講,我都係咁…

 

跟住同Jason Whatsapp唔覺意 … 撩左佢出黎飲野,鬼仔黎講佢都算係唔吸引,但可以做朋友既。佢帶左個fd出黎,好鬼吸引!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!可惜教幼稚園既又好老實我又睇唔上眼,兩樣野…先係…我好憎細路仔... 後係… 冇咩用既鬼佬先會係香港教書。飲完野就返左落MK食豬扒飯~~然後車返屋企~飽到痴撚線,明明冇食lunch 只係一杯啤酒~Chips 。

 

返到屋企見到冰高就好開心,尋日出左門口就冇見過佢,阿妹冰高又好掛住我~ 開心死~~~見到佢乜都唔記得曬。

 

 

hahahah我開始覺得泰國泣泣亂,個個都開始有D擔心我…但…是但啦。袋好張credit card 有咩事一卡旁身世界通行! 係貴D唧~~~ 就咁決定啦。冇事既~~~ 我依家好想單車遊清邁~ 可能係清萊hea一日就算… 其實都未決定,因為乜膠都未買到/hahahaha住又唔知乜都唔知~好鬼不安~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()