close

去detour,都遲左到,好趕好趕。 detour今年真係好麻麻... 睇完我就碌左去食野同自己hea,原來咁樣都唔係好夠時間用。

自己一個人行其實幾自由自在…都幾好

 

hea夠就碌落去碼頭~ yeah~~~我識路~~~好叻~~~

 

然後訓下就落船,入到去岩岩日落。上街市搵佢地坐左陣就落去買野 。跟住咪去燒野食囉~~~~幾開心丫~~~~~~~都...

 

唔"火農" 就打邊爐啦~~~

 

阿榮同FCK落左黎…感覺好怪,我知佢唔想同我有接觸…仲差過見到ex…

 

攬住阿偉俾我個背囊好開心!!!!我已經ready左出走!!!!!!!!! yeah~~~~~~ 要買過防水笠先得。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()