close

+++++++++++++++

尋晚又發夢見到你…坐係你身邊…好似真係上緊堂…
我竟然借D易挨係你度…仲想…雖然發緊夢…但我都係太過清醒…
就算發緊夢…我仲識得制止自己…

醒返…唔捨得過夢…恨不得再訓過…點解次次夢到你,
我都係唔滿足!點解要醒??可唔可以一路訓落去…
點解由始到終都要忘記唔到!!點解??點解要俾我知道再一次錯過!!

係咪每個人都要有唔完美既關系?依家算係咩??
你會唔會記得你臨走前同我講過既野??你會唔會做啊??
諾言會唔會實現???唔係愛情既諾現,我曾盼望實現既一日。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()