close

夜媽媽…無啦啦又發癲…唔係我想架…
但有時D野…就係咁…所以暴走Corn又再次出現!!

+++暴走corn ---- 2 +++

部份內容含有暴力,不適宜膽少及有心臧病人仕閱讀
本文章只適合16歲以上人仕觀看敬請留意!

話說今日本來都好開心~俾好多熊仔餅包圍~~
咁當我沖完涼~按摩緊腳仔,好舒服正想訓覺既時候…
"立"眼望到我D相簿俾人郁過!!!!!!!!即刻彈左起身!!
個腦聯想到既係: 死肥妹 + 相簿 =唔見野。即刻起手拎曬D相簿出黎,
續頁睇!!果然!!唔見左十幾張相!!仲要有大部份係我冇相底果D!!
咩相?梗係冰妹D相啦!!由其係細過果D!!仁佢個街!有冇問過我啊!!
拎我D野唔撚問我!!係咪咁啊!!冇病呀!!!!!!!!!開始!!!!!
三叔仲走埋黎加把口「你D野又唔收好!!」唔撚係啊!!唔收好?
相都偷佢有冇病先!!係咪真係要一人放個保險箱啊!!屋企黎架!有咩理由要咁啊!

此時死肥妹係度沖緊涼!!我已經爆大聲係度鬧緊!
個死仆街竟然唔應我!!係咪食左屎啊!!跟住我開始控制唔到!
我走去踢佢門!仲差D爆佢門入去鬧佢…
佢沖左勁耐!!我嘗試控制情緒!佢出黎我一句
U:「拎返曬D相出黎」唔見得好好語氣但仲叫冷靜
C:「我有用啊!!」(勁不耐凡)U:「咩叫有用啊!!有用大曬!!拎返D相出黎!!!」
C:「都話有用咯!!!」(不耐凡again)
U:「我唔理總知拎返曬D相出黎!!即刻!!唔該你唔好令到我有想打你既衝動!」
此時,佢走返上佢張床上C:「俾返你囉!」係上格床掉返D相落地!!
下!!喱D咩態度啊!!做錯野仲咁既款!!!!我即時才tai著左........
U:「你喱D咩態度啊!!!!!!!」C:「香港人既態度!!!」
U:「你再講多次!!!」C:「關你咩事啊!!!」
我衝左入去唸住搵雞毛掃但冇!!所以我拎左個衣架(鐵線果種呢)!!
擒上佢張床度!!佢即刻驚到縮埋!!我且返佢出黎!!佢即避!!
之後鬧佢!!佢梗係有駁啦!!!!因為嘈到好大聲,阿爺行出黎話我鬧佢!!
此刻突然好齊心!!一齊講左句「唔關你事啊!!返入房啦!!」
阿麻答咀:「你係咁曾佢既,你就拖佢出去掉佢落街啦!!」(話緊我!!)
wow~插咀!!係我暴走緊既時候邊個插咀都死!!!!!!!!!!俾我鬧埋!!
然後繼續鬧佢!!!keep住係佢駁但駁極都係果幾句!!!!!
最後搶返衣架之後完事!!死肥妹仲要唔收聲喎!!唔理佢!入返曬D相!!
但都係唔見左三張架!!!咪厄我啦…唉~算啦…果DDC影既有底!!豪俾你!
冇相底果D拎返算…佢仲要話喎!!「我有講過架!!」仲話話過俾我知好多次!!
下!!姐姐真係唔好耍我啦!!你同我霸電腦都算啦!!仲咁樣同我講野!!係咪路啊!!

當然當中仲鬧左好多野…但好懶喇…唔打喇…
總知佢就好鬼離譜啦!!我唔係屋企佢唔用架!!等我返到黎佢先用!!
點解我知??我返到黎!佢係度訓緊做緊自己野架bor!
我落街買完送返黎就見佢霸住部機!話搵資料!!厄我有個譜!!
我係咪蠢到俾你厄啊!!聽老鼠愛大米!!開到廳都聽到!!大話係咪大左D啊!!
你係白痴姐!!我唔係囉!!!!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()