close

今晚去飲. 著到鬼半火咁靚,對鞋搶眼到爆… 我真係好鐘意>_<

不依不捨咁出門口,因為冰高豬真係好陰公…我覺得有可能係喱D情緒影響左冰高。佢都好似有情緒病…

 

返工好悶…我其實好憎依家喱個status …唔知可以點…

 

唔知點解同導演傾左陣,佢話今晚係Studio過夜,有D好奇佢Studio係點,而且我覺得上去佢度搵D溫存都係一件好事。

 

結婚係一樣我都唔明為乜既野,我意思係…成個wedding 太過無謂…

 

原左截車就過去…通洲街… 點解會係咁,..聽住塘尾道… 一堆我熟識既地方環境。原來這麼遠那麼近。

 

佢間Studio home 正到爆…上到去見佢睇緊 Sex and the city一套佢唔信我會睇既戲。

 

一個幾開心既開始,喱個感覺好得意,好舒服既所有野。冇諗過佢轉個身去set個冷氣… 講左少少野… 竟然…算啦....同我拍拖係一件好無謂既事… 所以都係算啦。大家立場都好明確… 只係好隨心想要咁樣舒舒服服就夠。一個舒服既關係,好似好難搵…

 

結果,佢同我係床傾左好多野。但可唔可以唔好問起痛位… 之後佢又攬住我係床度繼續傾偈同訓。

 

 

講喱D講到大家都冇咩癮繼續,然後 …冰高既情緒病 …情緒病到…我都係訓唔到(又或者其實我係出面都係訓唔到) 跟住就返屋企啦。

明明所有野都好地地… 唉…又係咁 …頂你個制…

 

返到屋企見到冰高…我知佢情緒得好嚴重,其實喱幾日我都感覺到。隨左陪佢多D都唔知可以做D咩。傻汪,我沖完涼出黎佢都仲眼光光望住我。

 

 

 

說實在…Studio home 好型,由其係佢係一個幾乾淨整齊既人,成間Studio 乾淨整齊…簡潔得黎有格調。

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()