close

本來計劃…獨木舟…浮潛、食飯返屋企 大家都飛機同甩底…厄左我出左去MK 食唔到一個開心早餐…  ( 乜都未開…想食好少少都唔得… ) 唯有係M記 … 食左果個…新既腸. ( 真係唔好食) 想要果隻黃色野…又冇…開心樂園餐D玩具都玩曬,食左個老麥算係做左D野就返屋企…唯有… 返去睇左兩集溏心風暴又再訓過…跟住起身又食野…

太嘈又冇飯食,舊泥話食飯我就爽快去左。唔想唸太多。

出去行街,最好就係舊泥買野,我冇野想買。跟住…就去左食拉麵~油撈~~~ 都係龜王好食…我覺得為碗麵返大阪既機會好高!!最緊要既係,龜王唔係好多香港人識。真係好好味~~~~~

就係咁又死返屋企。

 

白白浪費左我個星期日… 唉

arrow
arrow
    全站熱搜

    unicorn0106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()